星期五, 6月 08, 2007

南生圍

上星期到元朗南生圍走了一趟,的確係香港少有的景區,由於天氣相當不錯,當日有很多拍友,亦有人影婚紗相,而我此行目的只為探路,影了一些相便返出市區,有點浪費了這樣難得的天色呢!



4 則留言:

匿名 說...

嘩! 好鬼靚呀.....令我想起小學時, 南生圍這一課書! 內容已經不記得了 只記得課文裡所描寫翠綠的山, 如大明湖一般的湖...等等, 此刻更覺活龍活現, 令我這個都市人也很想去走走看看呢??!

春木屋 說...

阿肥坦,
如果妳去係睇唔到咁靚架.
andy,
影到咁靚既相,仲話浪費???

Unknown 說...

to 安妮肥坦,
南生圍真係好靚,有山有水,點都應該要去下,而且有左西鐵方便好多,行十五分鐘就到,同去火車博物館差唔多,不過我講一個字就包你打消呢個念頭 - 蚊!

to 春木屋,
嘿,應該係咁講至o岩:係果度逗留時間唔係咁多,應該逗留耐D,影多D相,同埋第一次去既地方感覺太新鮮,比果度個第一印象吸引住,沒有細心留意其他地方,全部都係影大境,所以有點浪費咁解 (^^)

匿名 說...

蚊?唔緊要喇... 帶蚊怕水或者防蚊貼咪得囉... 再唔係,著件長袖衫囉... 政府d宣傳短片都有教架啦... 無人叫你著bra top hot pants... 嘿嘿嘿... ^^

d咁靚0既地方真係要去feel下...
大自然0既氣息!

安妮姨姨:
睇下Yo Yo Chan幾時得閒,
我地又組團去咯!
不過呢... 仟仟話考完試,
佢想去多次迪士尼先喎...

你地話好好呀?
*^0^*