星期四, 5月 31, 2007

呢兩日真係好好天,個天好藍,雲又夠白,最緊要係冇烟霞,每年入夏之前總有幾天是這樣好天,希望星期日也是這樣的天色,記得年少時整個暑期除了打風落雨之外,整個夏天也是這樣,我們住天台屋的,整個暑假也是看天的日子。




5 則留言:

匿名 說...

你就好啦,...我係藍灣xx 食午飯時, 最好天果日都剩係見到一薄霧.....呢種景色, 真係好可貴! 為藍天打氣!

嘻!我覺得第一舊雲似昂首向天的麒麟 (^^)!
第三舊呢, 就似Q版梁龍嘞!

匿名 說...

你就好啦,...我係藍灣xx 食午飯時, 最好天果日都剩係見到一薄霧.....呢種景色, 真係好可貴! 為藍天打氣!

嘻!我覺得第一舊雲似昂首向天的麒麟 (^^)!
第三舊呢, 就似Q版梁龍嘞!

Unknown 說...

咁豐富想像力XD,我想記錄抵D雲既影態,有時個輪廓好"利",有時又好"鬆",又想起以前夏天日日都係咁,依家一年得幾日係咁....
你特容易聯想到"麒麟"XDD

春木屋 說...

好重寶礦力feel..
正....

Unknown 說...

春木屋,
多謝^^,呢幾張相係幾夏日Feel,加多個海灘就係寶礦力XDD(當然仲有美女啦XDDD)