星期二, 5月 08, 2007

賀!今天起,地球上多了一個小生命,祝「舜仔」振翅高飛!

8 則留言:

Arthur Sze 說...

呢張相好正呀!
隻鷹係真定係假架?

匿名 說...

哎,俾你早過我出blog添......

嗯,願這小生命帶來喜樂,也祝願他振翅高飛,一飛沖天!

恭喜你,三叔;亦都恭喜我,我係姑姐呀!呵呵呵......

Unknown 說...

re Arthur,
隻鷹係真架,呢次真係好好彩,佢自己飛入黎,仲就o岩曬位,從影以來第一次遇到咁巧合既情況^^

concon,
哈哈,「四驅車」,搶左你頭淡湯,因早有準備,呢張相一直留起唔出住 XDDD...等緊睇你個blog出^^

匿名 說...

我由尋晚(應該係今早凌晨)開始,睇下你地邊個講先......間接幇你地增加左"收視率"!

哈! 恭喜!恭喜!我好鍾意張相, 好貼題....

舜B....展翅高飛!!

Unknown 說...

安妮肥坦,
幾時做左時事八爪魚?XDDDD
多謝你^^點擊率突破2000~XDDD...

春木屋 說...
此留言已被作者移除。
春木屋 說...

好正呀!!多謝,好有心思..
無言感激!!!
不過個瞬字打錯.係舜,唔係瞬.
瞬:解作短暫.

Unknown 說...

春木屋,
嘿!打錯字~~