星期四, 5月 17, 2007

凌霄一「角」

早前遊山頂廣塲,參觀一下重新開放的凌霄閣,從這個角度看,這一「角」有點像科幻片的巨型飛船,略過維港上空。

6 則留言:

Arthur Sze 說...

有創意!唔錯呀~

HKAVMODE 說...

嘿 ~~ 上下對應, 細心 ~~

匿名 說...

呵呵呵...
像英國的麥田圓圈
好「謎」啊!
^_^

Unknown 說...

Arthur,
多謝,我都幾鐘意呢張相既構圖,而且我嘗試利用天氣既特點-「能見度低」,當時好大霧,中間位幾乎全白,反而突出左兩條曲線^^

光圈先決,
當時為左上下兩邊平衡都幾費勁,我後面已貼牆,而左手邊亦已貼近欄杆,總之呢支28mm已經盡左佢最大努力~~XDDD

concon,
有冇咁玄?話時話英國麥田圓圈係乜東東?^^

匿名 說...

「謎」:星期一至五,晚上十時半至十一時,翡翠台播出。鄭少秋、黃貽興主持...「型」!

「英國麥田圓圈」:目前科學家仍然未能解釋的景象,究竟是人為?大自然景象?還是外星人的惡作劇?

點解我會知?好簡單,因為我係...... 電視精...... hahahaha......

凌霄一「角」像「謎」因為:
「人為」:你刻意的角度安排
「大自然景象」:天氣的特點
「外星人的惡作劇」:那「角」有點像太空船

Good job!

哎... 有d hard sell 添... sorry !

^____^

春木屋 說...

「英國麥田圈」其實科學界已經証實係人為惡作劇,始作俑者亦示範制作過程.discover and ngc 有講.唔係神秘事件.無線個特輯有誤導成份..